Sprężyny tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar52
    Classic
    • 2013
    • 3

    Sprężyny tył

    Każda potwora znajdzie swojego adoratora :P Grunt aby auto dobrze jeździło i mało się psuło, wygląd to już kwestia gustu, no i pieniędzy
  • pj
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    Sprężyny tył

    Sprawa dotyczy wersji 4x4 ale może ktoś z Was w normalnej miał taki problem.
    Otóż pękły mi z tyłu sprężynki. Auto trochę się rozkraczyło i machało dupą jak krowa ogonem przed muchami.
    Kupiłem sprężynki, fakt że na allegro, dedykowane do tego auta (JAMEX), no i teraz auto stoi niżej niż powinno, mniej więcej na tej samej wysokości co z pękniętymi sprężynami.
    Wydaje mi się, że mogą to być niższe sprężynki, choć sprzedawca upiera się, że są dobre.
    Poza tym, czy ktoś z Was patentował już podnoszenie zawiechy w oct I, a tymbardziej tyłu?
    PJ

    Komentarz

    • luks
      Ambiente
      • 2009
      • 240

      #3
      nie chcę cię martwić ale jak zbierałem opinie o sprężynach to jamexy nie wypadały zbyt dobrze (cienki drut itd)
      skoda
      fuckyeah!

      Komentarz

      • elektryk22
        Classic
        • 2009
        • 10

        #4
        Witam.
        Ja w swoim szkodniku też przerabiałem kwestie wzmocnienia tyłu. Na początku zastosowałem KYB, po około roku siadły. W końcu zdecydowałem się na oryginał z pakietu na bezdroża i jestem zadowolony. Pomimo wysokiej ceny warto. Poza tym był gdzieś wątek na temat sprężyn, że najlepsze są oryginalne.

        Komentarz

        • bta
          Drive
          • 2010
          • 63
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Ja wymieniałem w swojej również.Kupiłem od forumowego kolegi w dobrej cenie lesjoforsy.Polecam.

          Komentarz

          • pj
            Classic
            • 2012
            • 8

            #6
            Czy pakiet na bezdroża był również w O1?

            Czy amortyzatory mają jakiś wpływ na to jak siedzi? Raczej sprężyny bardziej, tak mi się zdaje. Założyłem Monroe. Generalnie gdybym ją wyrównał to i tak chętnie bym ją uniósł
            PJ

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #7
              Zamieszczone przez pj
              Czy pakiet na bezdroża był również w O1?
              Był

              Zamieszczone przez pj
              Czy amortyzatory mają jakiś wpływ na to jak siedzi? Raczej sprężyny bardziej, tak mi się zdaje. Założyłem Monroe. Generalnie gdybym ją wyrównał to i tak chętnie bym ją uniósł
              Na to jak siedzi niekonieczne ale auto przecież nie stoi tylko ale głownie jeździ a im słabsze amorki tym większe prawdopodobieństwo że statyczny prześwit zmniejszy się w czasie jazdy do poziomu gleby
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              • pj
                Classic
                • 2012
                • 8

                #8
                amortyzator jest raczej po to aby skutecznie tłumić a nie podtrzymywać auto, więc raczej tu kwestią będą owe springi. Cóż chyba wezmę te lejsforblalala i zobaczę co będzie
                PJ

                Komentarz

                • pankrzys
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 114

                  #9
                  do pakietu na bezdroża są tulejki podnoszące zawieszenie o 20mm ale to chyba po to, żeby wyrównać do serii po założeniu płyty pod silnik która dużo waży chyba z 20kg
                  Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Plyta nie wazy 20kg. Bez przesady, jak wazy 10kg to bedzie maks.

                    Nie zauwazylem tez, zeby samochod po jej odkreceniu poszedl w gore jakos znaczaco
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • pj
                      Classic
                      • 2012
                      • 8

                      #11
                      GDZIE TO MOZNA KUPIC I ILE KOSZTUJE TAKI PAKIET?
                      PJ

                      Komentarz

                      • kazik4x4
                        RS
                        • 2008
                        • 2728

                        #12
                        Zamieszczone przez pj
                        GDZIE TO MOZNA KUPIC I ILE KOSZTUJE TAKI PAKIET?


                        Tu kupisz wszystko, a nawet są na stronie instrukcje jak zamontować dane ustrojstwo.

                        Płyta ważyła coś ok. 12kg z tego co pamiętam. Ile kosztowała nie przypomnę sobie ale coś ok. 250pln+zestaw montażowy w postaci śrub i gniazd.

                        Komentarz

                        • Sev
                          L&K
                          • 2007
                          • 1295

                          #13
                          pj, przejedź przez próg zwalniający na wytłuczonym amorku i na sprawnym, zobaczysz jaki ma wpływ
                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                          Komentarz

                          • zepter00
                            RS
                            • 2008
                            • 2304

                            #14
                            Tulejki podwyższające do O1 FWD są tylko na przód (20mm). Do O1 kombi 4x4 na tył trzeba szukać oryginalnych sprężyn lub zamienników dobrej jakości uznanych firm do tego dedykowane amortyzatory. Ogólnie wybór części do zawieszenia O1 4x4 jest o wiele mniejszy niż do O1 FWD.

                            P.S: Jeśli ktoś myśli że 10 - 15kg dodatkowych w postaci płyty w jakikolwiek sposób zmieni prześwit jest fantastą Tulejki służą do podniesienia samochodu w najbardziej narażonym na uszkodzenia miejscu, przód z najniżej położoną częścią (miska olejowa)
                            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                            Komentarz

                            Pracuję...